slide show

130206

Den enda lektionen som jag har på onsdagar är engelska C i 3 timmar och idag fick vi jobba hemma så behövde inte åka till skolan..underbartttt. var dock iväg till stan en snabbis idag och kom hem med 2 par snygga jeans/byxor, sjukt nöjd men studiebidraget är redan slut haha.
 
nu har jag precis filat bort gelén från mina naglar, min utväxt var verkligen hemsk..om jag hinner ska jag göra nya gelénaglar idag. men först ska jag se det nya PLL avsnittet, serien blir bara mer och mer spännande ju!!
 
 
jävligt ointressant men såhär kan en utväxt på 3 veckor se ut..inte alls glansiga längre och med rosa nagellack som fastnat under gelén.
patriciac.blogg.se

Nej det där var ingen vacker syn:/

Moa

Va ska det? Hade jag ingen aning om :) Då kommer man ju vilja åka till Arlanda hela tiden :D

Nelly

Härligt med hemarbete! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: