slide show

Silver tips

 
 
 
Gjorde nya gelénaglar på mig själv igår (egentligen var det inte dags för det än men jag kunde inte låta bli) och det blev silverglittriga tippar den här gången. jag filade bort gelén som jag hade innan i början av veckan så jag har gått utan något på mina naglar i flera dagar och det är så ovant haha. och ja det är glitter överallt men det är borta nu.
Linnéa

Wow, vilka tjusiga <3

Pauline

åh det är så fint så där!

jossan

sv: Jasså inte? Men du kanske sett någon av filmerna?:D
Bra är dom iallafall!

Galet snygga naglar! :D

Emma-Julkalender på bloggen

Super snyggt!

Annika

Snygga :D

Sara Ekman

snyggt :)

Amanda Persson

super fint :D

Elin Palm

Så snyggt! <3

Sara

Åh så snyggt :)

Kajsa Johansson

Läckert med silvriga glittriga tippar! :)

milina.blogg.se

Jättesnyggt!
- jaha vad tråkigt :/

linah

lovee!

Jasmine Lundvall

Snyggt!!

Lisa Radojewska

så fint!
sv; ja de var riktigt gott!

jaha men de låter ju mysigt! :D
Hur ska du "fira" andra advent då? :)
Kram

paulina

ååh skitsnyggt!

Ellen

gud vad fina dom blev!
själv är det ingen ide att jag försöker, biter bara ner naglarna hela tiden haha! :(

Lara&Lucy^^

snyggt!

anna

så snyggt :)

Josefine

Åh gud så snygga!

Fashion Safari

Åh du har alltid så snygga nails!

Louise

gud vad fint! :)

F R I D A - M A R I A

Alltid så läckra naglar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: