slide show

En tidig julklapp

 
 
 
Var hos bästis igår och firade en tidig julafton, gav henne min julklapp och fick det här+presentkort på kicks av henne, så himla schysst! har blivit en del nagellack nu de senaste dagarna haha, de andra från OPI som jag visade förut har jag ju dock köpt själv men alla som känner mig vet iallafall vad man ska göra för att få mig glad - köp ett nagellack och jag är nöjd liksom hehe. älskar nagellack! ♥♥
Olivia Magnusson

Såå fina!

sv: åh jag med :D
kramis♥

Sandra SG

vilka underbara färger!
Passar också på att önska dig en fin fredag imorgn! KRAM

frida

snygga, nagellack kan man nog inte få för många av ;)

FrökenTV, bloggen om tv och film

fina färger

paulina

supersnygga! perfekta till nyår :D

Linnéa

Åh, så himla fina lack - jag måste verkligen hitta något som passar till min juloutfit <3

Amanda Rieem

snygga lack!

Elaine

Jättehärliga färger!

Clara

Härliga färger!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vilken snäll vän du har:) De där lacken är jättefina, men jag har inte köpt några av dem.

Ja gör det, holographic lacken från Isadora är superfina.

Haha, jo det värsta är att ett lass med julklappar redan har åkt till småland så jag har inte alla här i Göteborg:S

Christina

Den guldiga var jättefin. Har ett guldigt från Ciate, men den är så grönaktig tyvärr. Åh jag älskar också nagellack har närmare 80 st nu i olika färger och märken O:)

Jasmine Lundvall

Men så fina!! Vill ha glittrigt nagellack, så det guldiga var perfekt!

Emelie

Åh vilka fina färger på lacken!!=)

Hanna

Super snygga nagellack! :)

sannas rum

Åh vad fina färger :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: