slide show

December designer

 
Mina nail art designer från december, har ni någon favorit? ♥
Kimmey ~ Kung varje dag

Åh så fina naglar!

Sara Ekman

Så snygga! :)

Julia

Frisiga :-D

Ellen

Supersnygga! Jag gillar 1 och 3 mest!

Elinore

Nr 3 & 6 fastnade jag lite extra mycket för! :D
Sjukt snygga allihopa <3

Johanna Gustafsson

superfina allihop, men min favorit är nog 3:an riktigt snygga! :)

liborius

du är grym! 1 och 3:)

Tess

Riktigt snygga! :) Kram

Linnéa

Åh, sååå snygga naglar <3

Jojo

Snygga!

Anonym

Gillar alla, du är så duktig! :)

Michelle

Snygga naglar som alltid. Favoriten av dessa är 1 och 6! :)

MADDISENJ.SE

Fina

Alma

åh, du är verkligen jätte duktig, alla är superduperfina! :)
sv: Jaa, eller hur!

Amanda

Älskar ettan och trean :D

Nathalie Tegelstam

Snyggt, älskar 5:an och 6:an :)
Gott nytt år på dig! ♡

aina [fotoblogg]

Alla är riktigt snygga! :)

Berta K

Åh vad duktig du är! Mina favoriter är nummer 3 och 5 :D

♫♪ sandra - en musikblogg

duktig du är!

Emma

Hej jag har nämnt din blogg på min blogg, titta gärna in!

Kimmey ~ Kung varje dag

Du har blivit utmanad på min blogg! :)

Clara

Oj shit vad snygga! 3,4,5 och 6 är mina favoriter :)

aansoo.blogg.se

gillar 3an starkt :)

Det är ju himla svårt att välja när alla är lika fina, men jag röstar nog på nummer tre! :)

Fia

Nummer 6, älskar leo-mönster :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: