slide show

2013 lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: tog studenten, varit på en riktig filminspelningsplats (warner bros studios, sjukt häftigt var det!) men något annat kommer jag inte på just nu haha men det finns nog fler saker.
 
2. Höll du några av dina nyårslöften?: jag hade nog inget.. jag behöver liksom inget nytt år för att förändra något.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: inte i år nej.

4. Dog någon som stod dig nära?: nej och det är jag glad för!

5. Vilka länder besökte du?: spanien/lanzarote, USA/los angeles, frankrike/paris. ♥
 
 
6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?: ja massor.

7. Vilken månad från år 2013 kommer du alltid att minnas?: juni helt klart! först studenten och sen L.A, underbar månad.

8. Vad var din största framgång 2013?: åh vad svårt, jag vet inte?

9. Största misstaget?: hmm, att jag inte fått nåt jobb. ska sluta ha så höga krav nu.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: sjuk lite då och då som varje år.

11. Bästa köpet?: vad svååårt, är ju nöjd med allt! men kanske min michael kors väska då.
 
 
12. Vad spenderade du mest pengar på?: kläder, skönhetsgrejer, tåg/buss resor.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: jadå, mina vänner och alla resor gjorde mig glad.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?: wake me up, L.A story, thrift shop, wrecking ball och många fler.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: samma tror jag väl.
 
 
16. Vad önskar du att du gjort mer?: gjort mer spontana saker.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?: skjutit upp saker.

18. Hur tillbringade du julen?: hemma med familjen.
 
 
19. Blev du kär i år?: nääe.

20. Favoritprogram på TV?: pretty little liars.

21. Bästa boken du läste i år?: knappt läst några böcker men får väl säga L.A candy av lauren conrad då.

22. Största musikaliska upptäckten?: jag har nog inte upptäckt så många nya artister i år men kanske icona pop, kommer inte ihåg om jag har lyssnat på dom under 2012.
 
 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: kommer inte ens ihåg vad jag önskade mig haha, blir nog pengar då.

25. Något du önskade dig men inte fick?: en massa resor haha.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2013?: jag fyllde år på en måndag och var sjuk så firade bara hemma.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: ja finns säkert något.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2013?: enkelt, bekvämt, snyggt.
 
 
29. Vad fick dig att må bra?: mina vänner.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?: åh jag vet inteee.

31. Vem saknade du?: mina syskon som bor så långt ifrån mig!

32. De bästa nya människorna du träffade?: frida tror jag, vi lärde känna varandra för typ 3 månader sen och är rätt lika varandra hehe.
 
Johanna - A dream as a model ♥

Gott nytt år :D

Linnéa

Tusen tack <3

Ett bra 2013 ser jag :)

Kelly

Gott nytt år!

karm

☆Z I N J A☆

roliga svar och fina bilder:D

Kimmey ~ Kung varje dag

Härligt inlägg!

Celine

Alltså åh så härliga bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: