slide show

What to do?

Idag vid 3tiden har jag ett frisörbesök inbokat, tror att jag ska färga håret i samma färg som mitt löshår är och det är liite mörkare än den färgen som jag har nu. om det inte går att färga i samma nyans så funderar jag på att köra ombre som jag hade förut för det var så himla snyggt!
 
en annan sak som jag kaaanske tänker göra är att klippa lugg men jag vet inte om jag vågar haha, har haft det många gånger förut och jag har både gillat och ogillat det så vi får se vad det blir, kan ju vara kul att testa något nytt också.
 
 
en gammal bild från 2009, hahah jag tänker inte ens kommentera bilden men jag hade iallafall lugg då..
 
 
och så en bild från nu i somras, topparna är lite ljusare men inte så mycket som det ser ut att vara.
Tess

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Linda

fan va nice :D vad ska du görA?

Sara Ekman

Det är kul att variera ibland :)

Nelly

Tycker du passar bra i både lugg och utan lugg ^^

Emelie

Tror en sned lugg skulle passa på dig :D

Den är riktigt god måste jag säga!

marina

sv. Tack så mycket. :)

Roligt att gå till frisören, alltid nice med lite nytt! Jag brukar klippa snedlugg och klippa topparna. Hoppas du blir nöjd med vad du än gör! :D

saraspyssel.webblogg.se

snygga shorts :)

E

jag har lugg nu och det är aaas jobbigt.. Fast det är ändå lite najs med något annorlunda, och som tur är växer det ut ganska fort :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: