slide show

Throwback

 
 
 
underbara nissi beach.
 
Min allra första utlandsresa gick till cypern, ayia napa och det var 2008. på den tiden ägde jag ingen systemkamera så alla bilder är tagna med en värdelös digitalkamera men jag har varit där två gånger så den andra gången hade jag iallafall min systemkamera. av alla charterställen som jag har besökt så är cypern mitt favvis ställe, vattnet är så sjukt fint och klart!
Sara Ekman

Cypern är mysigt :)

malin

-det var det verkligen! :)

ingen fara :)

sandra

Härliga bilder :)

Madeleine

åå vad skönt det såg ut!

sara

Gud så härligt det ser ut :)

Fanny

oj herre vilka härliga bilder! har också varit i cyperna och jag älskar det! :)

Moa Kandelin

Underbart härliga bilder :)

Sofia

Härliga bilder. :)

iisa

åååå så härliga bilder! ^^

sv; tack så mycket :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag och sambon fundera på att åka till Cypern nästa år:)

elin wahlberg

ser underbart ut!

Linnéa

Ja, visst var den <3

Underbara bilder :)

▲ S A N N A

ååh härligt! :)
Sv: tack!!

♫♪ sandra

härliga bilder!

Josephine

Åh, så härliga bilder! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: