slide show

Pure seduction

 
 
 
Pure seduction är min favvis bland alla olika VS dofter, helt underbar är den! köpte det här på arlanda och jag tror att en flaska kostade 136:- st.
Linda

Tack ! älskar VS :)

frida

ooh älskar vs. har bluberrykiss. nice e den

Olivia Magnusson

Åh älskar den, har bodysplashen och bodylotionen :D

sv: hihi,tack :D
kramis♥

ERIKA ENROTH

Älskar Victoria Secrets produkter. Sheer Love är min favorit =)

Vissa VS luktar riktigt gott, tyvärr äger jag ingen, men jag kommer göra det så småningom! ;)

Becka [fotoblogg]

Åh så vacker.
sv: Åh, verkligen tack för din fina kommentar vännen! Det värmer verkligen.
Söndagsskram. ♥

☆Z I N J A☆

åh vad fint!
min favvo är love spell!:)

Linnéa

Får köpa lite VS när jag ska till Turkiet :)

Ja, det var riktigt mysigt o baka med syrran & systersonen <3

sannas rum

Jag tkr det är märkligt att VS är billigare på Landvetter än på Arlanda. Pure Seduction har jag inte luktat på, men har tre andra som jag gillar :)

Dana

Älskar Pure Seduction!

bookofems.blogg.se

älska VS!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: