slide show

Pink inspiration

 
 
 
Igår tittade jag igenom några av mina hundratals bildmappar på datorn och tänkte först göra ett litet inspirationcollage med mina egna bilder men sen så hittade jag en massa rosa bilder, eller ja bilder med rosa detaljer så då fick det bli ett sånt collage istället haha så alla bilder ni ser här ovan är tagna av mig.
Emme

SV: Tack snälla!
Allt bra?:)

Fanny

åh älskar VS och aaallt som är rosa :D

anna

härlig inspiration :)

Sara Ekman

Love pink! :D

benedit ♥

fint!

sv; hihi jaa :D

Linnéa

Eller hur, kortet är sååå klockrent <3

Åh, vill ha allt på bilderna :)

Iisa Smeds

Härlig inspiration! ^^

sv;tack så mycket :)

Dana

fina bilder!

Sabrina

älska VS :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: