slide show

Paris - part five

 
Champs-Élysées. 
 
 
triumfbågen.
 
 
 
 
 
 
 
mitt egna lilla eiffeltorn (thomas sabo berlock) framför det riktiga.
 
 
fina eiffeltornet.
 
 
 
 
 
bilder från tornet kommer i nästa del!
Paulina

Sv: vet inte riktigt om du menade collaget eller kläderna, haha men kläderna är sjukt snygga :)

Natalie

Fina bilder! :)

SVAR: Vad kul att få veta vad du tycker! :) Äger du någon? :)
kramis

Sara

Fina bilder :D

Madeleine

riktigt fina bilder!

Josephine

Sv; Tack! :D

elin wahlberg

åh vad fina bilder! skulle verkligen vilja åka till paris.. :)

Sara Ekman

Så fina bilder! :)

Kajsa Johansson

Åh så fint det är!!

När jag ser dina bilder så känner jag verkligen att man borde åka dit! :)

Linnéa

Underbara bilder <3

Milina

Vackra bilder!

N E L L I E

sv: ja verkligen! :D

isabella

åhh vilka underbara bilder!

snacka om att jag vill åka utomlands nu! :)

Emelie

Så himla fint! :D

jonna

ja, jag tycker också den är söt :)
allt bra idag? :)

Sara - Hold on be strong

Gud vad underbart :D
sv: visst!! :)
kram

Tilla

Ååh, vad jag längtar tills jag åker! :D

Sv: Ja verkligen super härligt :)

mlie -tävling på bloggen-

ohh underbara bilder!

liborius

Fina Paris:)

Erika Cao

Fina bilder!

Fia

Vilka härliga bilder :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: