slide show

PARIS

 
Okej så mamma ville göra något roligt på hennes sista semestervecka så först pratade vi om att åka på kryssning eller ta EN hotellnatt i sthlm men det slutade istället med att vi åker till paris och stannar där i 3 nätter istället. ska bli så himla kul och vi åker redan nu på tisdag, haha älskar att göra sånahär spontana saker! någon som varit i paris?
bookofems.blogg.se

åh vad underbart!!! skulle med vilja åka till paris! :D

Sofia

Åh vad kul. Jag har varit där, men nu är de väl 5-6 år sen men det är jätte fint där verkligen :) Fast dock föredrar jag soliga semestrar, men storstad semester någon gång ibland är också nice :)

bookofems.blogg.se

sv: jaa!!! :D har ni planerat något kul som ni ska göra där? :D

Frida

Jag och min syster pratade på Paris, men det slutade med London istället. :)

Isabelle

Gud vad kul :D!

MARIA - mode, outfits & inspiration

Åååh vill också!!

Nelly

Så roligt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: