slide show

Packar

 
 
 
det som ligger inlindat i handduken är mitt kamerastativ om ni undrar haha.
 
Har börjat packa lite smått här nu och fixat med annat hela dagen. det ser ut som att vi kommer få bra väder så slänger ner nån klänning, lite fina toppar och shorts. planet går vid halv 11 tiden imorgon och så landar vi i paris efter 1, perfekt tid tycker jag för så fort vi kommer fram till hotellet (vi bor nära eiffeltornet, wihoo!) så ska vi ge oss ut och käka lunch och sen se lite utav staden! ♥ men nu ska jag svara på alla kommentarer, måla naglarna, fortsätta packa och fixa annat.
Josefine

jätte fina smycken!

emma ♥

sv: åh tack :)

bookofems.blogg.se

fina smycken :D

Emme

Åh vill också ut och resa..! Ha så roligt i Paris! :)

SV: Ja det är verkligen gott :D

linah brown

ååå, så fina smycken!

Josephine

Vad kul! Jag har alltid velat åka till paris :)

S A N N A

ska du åka till paris?:DD

Linnéa

Ja, visst var det - Forever21 är alltid såååå snyggt <3

Åh, en till resa? :)

Frida

Åh nej, jag är inte ett dugg avis!

Sara Ekman

Vi bodde också nära Eiffeltornet när vi var där i våras, på Mercure Paris Centre Tour Eiffel :) :)

sara

Ska du nu ut och resa igen? härligt! :) Förstår att det blir Paris, dit måste jag åka snart! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: