slide show

Nytt från nelly


Alltså jag har velat haft dom här skorna hur länge som helst nu men 500 spänn för ett par egentligen helt vanliga sneakers är ju rätt så mycket men jag tycker dom är så himla snygga så nu kunde jag helt enkelt inte låta bli. hittade en rabattkod där man fick 100 kr rabatt när man handlar för över 500 (skorna kostar 499...) så slängde med ett nagellack från china glaze också så jag kunde få rabatten.
sandra

Snygga skor :)

sv: ja men verkligen :)

nicolinda.blogg.se

Älska nagellacket och skorna! SNYGGT. To die for :D

Svar: Ja! Absolut. Tack :D Okej, tackar :)

bbecka

Snyggt.
sv: ja visst är han söt! :)

Sara Ekman

Snyggt :)

♫♪ sandra

fint!

Becka [fotoblogg]

Åh, älskar nagellacket. Så himlans fin färg.
sv: Åh ja, pannkakor är ju så väldans gott, hihi. Tusen tack för din fina kommentar vännen! Det värmer så.
Lördagskramar. ♥

hanna

skit snyggt :)

mellab.blogg.se

Fina skor och fint nagellack!
Jag har en tävling på min blogg. "HELGENS BLOGG"
Den avslutas klockan 18 ikväll så bra om du skyndar dig om du vill vara med! Inlägget hittar du I min meny där de senaste inläggen syns.

Anonym

ååh galet fina skor!

♥ Elsa ♥

Svar: Thanks! :D

ÅH älskar dom där skorna, dom är så snygga!!!

Dana

Åh vad snygga!

fru josefine

Gud vad snygga skor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: