slide show

Nytt från h&m

 
2pack armband.
 
 
ny ögonbrynspenna, min gamla är helt värdelös nu för den är så liten att korken åker av hela tiden. h&m's ögonbrynspenna är iallafall väldigt bra tycker jag!
 
 
och så en svart vanlig kjol, kommer matcha den tillsammans med en vit stickad tröja, svarta boots eller converse och tunna strumpbyxor under. blir så najjjzzzz!
Lina

Fin kjol!! Hur mycket kosta den??

sara

gud vad snygga armbanden såg ut :)

Sarah Persson

Har du varit där någon gång? :)

angelica

sv, tack :) Vad händer hos dig idag då? :)

☆Z I N J A☆

va fint armband!
jag behöver också snart en ny ögonbrynspenna:)

Linnéa

Ah, tjusiga inköp <3

Frida

Tänk om jag också kunde lyckas hitta något när jag är på H&M. :)

☆ K A R O L I N A - peachpower ☆

omg så snyggt!
älskar allting! snälla säg att du inte köpte det på rea utan i deras vanliga sortiment?! är nämligen på jakt efter en svart kjol och den där ser perfekt ut!!!

Sara Ekman

fint :)

anna

fina köp! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: