slide show

Mysmåndag

 Bakade kanel och vaniljbullar tidigare idag som jag nu äter framför idol, mysmåndag. har även dragit på mig min andra förkylning för den här sommaren så en lugn kväll är det jag behöver om jag ska orka med mina PW's den här veckan.
 
 
Dana

åh vad gott!

F E L I C I A

bättre att ta det lugnt när du är förkyld!! :)

ELIN

sv: okej får se hur jag gör! :)

Linnéa

Åh, ser sjukt gott ut <3

Sofia - Lever drömmen i LA

åh vad gott!

I S A B E L L A W L

Svar: hhihi, tack! det tror jag det verkligen kommer bli också! Kan inte vänta tills den kommer ut här på bloggen ♡

Linnéa

Gott!

Sara Ekman

så gott! :)

anna

så gott med hembakat :)

I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Mums vad gott med kanelbullar. :D Hemmagjorda är ju dom bästa också.

Tilla

Sv: Ja men vist, det blir som flera plagg i ett. Skoj! :) kram

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag har en award till dig på min blogg http://patriciac.blogg.se/2013/august/blog-your-heart-out-award.html
Vore kul om du gjorde den:)

caroline

Mysigt och gott :)

Anita

Gott :)

Sarah

Va kul o baka o så gott :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: