slide show

Mitt nya beroende

 
Är sallad med gurka och fetaost, såå gott och fräscht! Jag gillar inte tomater så det har jag inte i utan istället har jag ner en massa fetaost som jag älskar! Mumsss.
Alice - foto & vardag ♥

sv: jag älskar också primeboots!
Så snyyyyggt!

Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

SV: Tack så mycket! :)

Linajohansson.webblogg.se

Åh vad gott!!

angelica

åhh så gott!! Gillar inte heller tomater, hehe :)

sv, jaa avicii är g r y m!! :D

☆Z I N J A☆

jag älskar tomat! gillar du ruccola?:)
svar: jag med!♥

Linnéa

Åh fetaost, finns inget bättre <3

Isabelle

Så gott!

Nelly

Vad gott :3

Sara Ekman

Mums :)

Frida

Det är ju tur att det är sallad som är ditt nya beroende. Tänk om det hade varit pizza eller godis? ;)

bookofems.blogg.se

fetaost <3

anna

åh, så gott!!

Clara

Ja, fetaost är verkligen gott!

felicia

Gott! Gillar inte heller tomater :p

Sofia

Gott, men kanske inte så mycket näring. ;) Släng i lite babyspenat också så ökar du med massa bra grejer. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: