slide show

L.A - del 19

 
Här är den sista delen med mina santa monica bilder, tog hundratals bilder där och jag har hur mycket bilder som helst som jag inte visat upp här men det får väl bli någon annan gång haha.
 
 
 
piren by night!
 
 
 
 
 
 
nästa gång jag åker till L.A ska jag lätt bo i santa monica istället för hollywood för santa monica var så himla fint!
☆Z I N J A☆

så fina, hur länge var du i LA?:)
svar: sett alla hittills;)

Riktigt fina bilder!!

Eleonora Adriana ♥

Fiiint :)

caroline

Magiskt! :D

Linnéa

Jag måste verkligen åka till L.A <3

- Caroline

sv; Tack så mycket :)

Sara Ekman

Det är så mysigt i Santa Monica!! :)

Frida

Vi har bott i Hollywood två eller tre gånger. Tre tror jag bestämt, men aldrig Santa Monica. Får se hur det blir till hösten. :)

fru josefine

Så fina bilder! Skulle gärna vilja åka till LA :)

anna

åh, så magiskt!

Sarah

Härliga bilder :)

Emma

Vilka fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: