slide show

INSTAWEEK

 
 
 
 
juliailgren1 @ instagram
 
1. mina naglar med storbritanniens flagga! 2. min söta katt som är helt galen i gräslök, normal katt haha.. 3. sen blev det jamaicas flagga på naglarna. 4. fika på espresso house. deras ischai är så god! 5. gillar mitt nya armband. 6. mer naglar! 7. armbandet och klockan på igen.
Frida

Va duktig du är! :)

Linnéa

Jamaica-flaggan & Storbritannien-flaggan är mina favvisar :)

Ja, det känns riktigt skönt att ha något att se fram emot i höst <3

- Caroline

sv; Hihi tack så mycket :D

caroline

Vilka härliga bilder! :)

SAGALARSSON | foto

Hahah min katt är galen i timjan..

sv; samma här! :(

Linn

Följer du serien Pretty little liars? I så fall tycker jag att du ska kika in på vår fanblogg där vi dagligen uppdaterar om allt och alla som berör. Vi lägger upp spoilers, nyheter och teorier. Vi lägger även upp avsnitten varje onsdag, så då är det bara att kika in.
- A
pll.webblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: