slide show

#instanail

 
 
jag har målat alla dessa naglar själv och dom är helt handmålade!
 
Det blev lite mycket naglar här för någon dag sen i bloggen tycker jag men eftersom att jag känner att jag måste måla mina naglar så ofta jag kan pga av mitt och en väns instagram konto där vi bara laddar upp bilder på våra naglar. men jag ville ju såklart visa upp mina naglar här i bloggen ändå så det fick bli två st collage med de senaste naglarna nu istället. följ gärna oss - nail_it1 på instagram!
anna

så många fina naglar! du är så grym :)

Amanda

Sv: Haha, åhja. Det var det verkligen!
Är så himla glad att jag gick! :D

Fattar inte hur du kan måla sådär snyggt på dina naglar förresten. Älskar bilden längst ner till höger tex. Så himla sött ju! Haha :)
Men seriöst, alla var riktigt fint gjorda.

Olivia

Så snygga naglar!! Speciellt de sista åt höger ;) Sv. Tack! Kram :)

Juliaandersson

Ja men visst är de!
Och fan va snygga naglar, önska ja kunde måla mina så! :)

Sara Ekman

snygga :)

Nelly

Lika fina som vanligt! :)

Malin

-hihi :)

himla fint!

Dana

så fina! du är sjukt duktig :)

☆Z I N J A☆

så fint

Amanda

Det var också gott :)

elin

fasen vad häftiga!

Eleonora Adriana ♥

Jätte fina :)

Jungarå Fotografi

Jättefina, gud va duktig du är _D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: