slide show

Favoriterna

Åh det är inte ens september än och sommartemperaturerna håller fortfarande i sig (nästan iallafall) men jag kan ändå inte hjälpa att jag redan börjar sakna alla slappa, sköna och fina sommarplagg. här kan ni se några av mina favvis outfits från den här sommaren.
 
 
 
 
 
 
 
jag är iallafall väldigt glad över att det har varit en så fin sommar i år så man kunde ha på sig alla fina sommarplagg, såhär borde alla somrar vara!
anna

riktigt snygga outfits:)

Milina

Skit snygga outfits!
Älskar den rosa kjolen :)

Eleonora Adriana ♥

Fint, älskar kjolen på sista bilden! :)

Sara Ekman

Jättesnygga allihopa :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jättefina:)

Natalie

åh himla snyggt alltihopa.. och jag älskar ditt rum!! Så himla snyggt det med! :)

Louise

snygga :)

Linda

snyggt

Emma

Den rosa klänningen var ju super fin!

Celine

Dom två första var sjuuukt snygga!

Cilla

Jättefina kläder, love it! :)

kaffehörnan

Vilken tjej du är, du har bra smak

Fashion Safari

Grymma outfits! Michael Kors väskan är så himla fin :)

saraspyssel.webblogg.se

det översta linnet är riktigt snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: