slide show

BONJOUR PARIS! ♥



 
Såå då sticker vi till paris nu i några dagar, har aldrig varit där så det ska bli spännande och det verkar vara så himla fint där. om det finns gratis wifi nånstans så kommer jag slänga upp något inlägg här men annars så har jag fixat några tidsinställda inlägg också! när jag är hemma igen kan ni räkna med att jag kommer lägga upp en massa bilder för kameran kommer gå varm haha, är så fotosugen!!
Emme

Åh så mysigt! Paris är en perfekt stad att ta foto i! Har själv aldrig varit där med min systemkamera, men vet många som gjort det och uppskattat det väldigt mycket!

SV: Tack så mycket! :)

M

Åh vad roligt! Ha det så kul!

bookofems.blogg.se

ha det grymt! <3

Sara Ekman

Ha det så underbart nu! :D

Ja, vi åkte upp i Eiffeltornet en av dagarna, det var väldigt lång kö när vi skulle upp, men helt klart värt det ändå! :) Vet inte om du tittar bloggen nu när du är borta, men ett tips är att åka till utsiktstornet Montparnasse också och åka upp där på kvällen för att se solnedgången. Det är jättefin utsikt över hela Paris därifrån :)

Tilla

ååh vad jag blir att längta tills jag åker till Paris! :D

Sv: Tack, visst är den. hihi kram

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag är sååå avundsjuk!

Eleonora Adriana ♥

Ha så kul! :)

Lotta

Sv: Tack så jättemycket :) och gud va härligt med Paris.. jag är så galet avis!!

Isabelle

Ha så kul :D

Sv:Tack

Nelly

Hoppas du får en trevlig resa! ^^

basebollivet.blogg.se

Åhhh Paris. ÄLSKAR Paris.

Sofia

Mysigt! Paris är jättefint. :)

Emelie

Åååh, va kul att fara till Paris! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: