slide show

Black is not boring

 
 
 
Det var så fint och varmt idag så jag passade på att gå barbent, kanske blev sista dagen för det nu i år..inte okej. men det här hade jag iallafall på mig efter träningspasset, gick till mamma och fikade lite osv. har på mig min nya tröja från h&m och kjolen är därifrån också.
Linda

snyggt

Linnéa

Åh, snygg snygg outfit <3

Johanna - A dream as model ♥

snyggt, gillar verkligen halsbandet :)

Sara Ekman

Snyggt :)

anna

fint!

Ammie♡

Sjukt fint!
SV: Ja riktigt najs ;)

Linnéa Thell Jansson

- Tack så mycket! Jag hoppas att det ska vara till hjälp för någon :)

kram.

ELIN | niles.blogg.se

jätte fin blogg hörru!

Sara - Hold on be strong

Fint :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: