slide show

130823

Har varit ute på en PW (känner mig så duktig haha..) och har nyss duschat så nu luktar mango temptation överallt, love it!
 
funderar på att ta fram chipspåsen nu och sätta på ett avsnitt av PLL eller om jag ska vänta med det till kvällen..hmm. visst var det senaste avsnittet bra förresten? vad tror ni om cece, är hon A/red coat/A's medhjälpare eller har hon blivit hotad av A? det är ju nästan för uppenbart om hon var A eller RC men iallafall så längtar jag till sommarfinalen nästa vecka!
 
 
fina egopics jag tog igår haha..
Linnéa Thell Jansson

- Tack så jättemycket :D

kram Linnea.

Sara Ekman

Härligt :)

caroline

Nice :)

sandra

Åh PLL är så bra :)

Natalie Salazar

vad är Pll sötnos?
fina bilder på dig inte ofta man ser dit face ju hihi

F E L I C I A

Jag verkar vara den enda som inte sett PLL ;)

Nelly

Härligt med pw ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: