slide show

the dress and the shoes .

 
 
 
Såhär ser klänningen och skorna ut som jag fick hem idag från nelly. klänningen var lite längre och större än vad jag hade förväntat mig men det funkar bra till högklackat. är iallafall väldigt nöjd och nu får det ta och bli lite varmare ute tycker jag så man kan använda dom.
 
ps. självklart ska man inte ha bh under klänningen eftersom det är öppen rygg, glömde det när jag fotade.
elvira

Sv: Tack så mycket! kraaam

Linnea - fotoblogg

jättefin klänning och jättefina skor!! :)

snie.blogg.se

fint!!

emelie

Gud så snygga skor! Och klänningen också såklart! Hur hög klack höjd är det på dem? :)
sv. åh ja det kan dom absolut!

Jarina

Svar: Tusen tack! :)

Whoisthis

Snygging!!!

Linnéa

Åh, det blev ju hur snyggt som helst ju <3

M

Även fast den kanske är lite stor och lång som du säger så är det fint ändå. :)

Lotta

Sv: Jaa, det är riktigt roligt! Man brukar ju oftast känna sig piggare när man åker därifrån än vad man gjorde när man kom dit :p även om man är helt döslut :D

anna

snyggt!!

aamelasmoa.blogg.se

sv. tack så mycket :)

ha en bra torsdag!

Natalie Salazar

snyggt :D

Fani

oh, snyggt! gillar verkligen skorna , blir snygga i sommar ;)

Sara - Hold on be strong

Fint!!

sara

Snygga saker, klänningen går ju lätt att sy upp om det skulle vara så! :)

Elaine

Åh jag älskar skorna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: