slide show

rea fynd

 
 
Som jag skrev innan så har ju vero moda rea just nu och eftersom jag praktiserar där hann jag haffa 2 st plagg, en mintgrön tröja och en svart blus med guldiga detaljer. vad jag fick ge för båda? 78 spänn! SÅ värt.
anna

åh tack :D

va roligt me sådana fina fynd :D

| Klara-Fina |

sv; ja! :D

Elaine

Ja just det, jag var in där idag och såg att de hade rea. Köpte dock ingrt men detta var fint :)

Linnéa

Snyggt & bra fynd <3
Ja, kika verkligen in deras solglasögon <3

Clara

Tack fina du!

♫♪ sandra

nice!

Sara - Hold on be strong

SNYGGT!!
sv: åh visst :D
kram

Cecilia

Sv: Visst är det?! Pubrundor, utgångar varje vecka, brunch med vännerna, solsken och allt. Herregud vad fint livet är alltså!

snie.blogg.se

men åh va billigt! jag lyckas aldrig hitta nåt där!

Evelina

Fint!

visst var den sööt! :D

Lotta

Sv: Jaa, det var riktigt härligt :) Är allt bra med dig idag? =)

Amanda

Snyggt!

Sarah

Va kul o fynda :)

liborius

älskar rea:D

Fani

alltid kul o fynda på rea :D gillar den mintgröna färgen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: