slide show

ny klädställning

 
 
 
Var ju på ikea idag och fick bl.a med mig en klädställning hem och där har jag hängt upp mina finaste toppar och stylat vissa av dom med halsband som jag tycker matchar. har rensat bort saker som jag inte använder och de som inte hänger på ställningen är inne i garderoben eller ligger vikta så nu har jag fått lite ordning iallafall!
Elin

Tack!

allt bra?

Linnéa

Åh såååå snyggt <3

Jag ska försöka ta med mig lite värme härifrån hem <3

Olivia Magnusson

Snyggt, skulle också vilja ha en klädställning,dock vet jag inte rikttigt vart jag ska ha den ;)

ssv: hihi,åh ja:D
kramis♥

snie.blogg.se

så fint! hade jag oxå haft plats med en så hade jag ägt en :)

tack!

sara

En sådan har jag också, den är riktigt bra eftersom det får plats massa galgar på den! :)

Lotta

Sv: Jaa, det var väldigt mysigt faktiskt :) och jättefin klädställning!

clara ask

Ssåå snyggt! Måste också köpa en klädställning!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: