slide show

neon abstract .

 
 
Igårkväll målade jag en design på mina naglar som jag har gjort några gånger förut, (inte exakt likadant men nästan, streckena skiljer lite) första gången jag gjorde den var 2011 och då var jag fortfarande nybörjare och det är lite kul att se utvecklingen.
Matilda

Häftiga naglar :)

Lifeaslina.webblogg.se

- Tack!

Superfina naglar, kan du inte visa hur man gör såna naglar steg för steg i ett inlägg? :D

Fani

oh, GRYMMA

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

såå snyggt :D

sv: ja men preciiis :D
kramis♥.

Jennie

Va fina naglar!! :D

Sv: Åh, tack så mycket! :D Du kan också sy som jag, det gäller bara att ha intresset, tålamod och att träna!^^ Ha en fin dag!^^

Celine

Fina naglar :D

- Tack :)

F E L I C I A

fina naglar!! :)

sv: visst är det! vad ska du hitta på idag?

anna

åh tack :)

har du målat naglarna själv :O? för dom va snygga :)

♫♪ sandra

snyggt!

adelia

jätte fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: