slide show

my insta week

 
 
 
Förra helgen när jag och mamma var i örebro och shoppade köpte jag caviar nagellacken // me // biljetten till balen som är nästa vecka, wihoo! // ett annat nytt nagellack // en del av lördagens outfit // min nya klädställning // myskväll med PLL. såg först avsnittet som heter 'CTRL A' som är ett av mina favvis avsnitt!
Olivia - drömmen mot att bli fotograf

Ser ut som en bra vecka :D

sv: hihi,tack :D
kramis♥

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

- tack Julia:)

Nagelkaviar♥

Linnéa

Gillar bilderna :)

Oh ja, mina dagar i Turkiet hittills har varit helt underbara :)

Elin

Ja, har du också det?

snie.blogg.se

fint nagellack =)

whoisthis

cool

sara

Gud så kul med bal! :)

Amanda

Fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: