slide show

mina 3 bästa köp under mars

 
Jag har fått med mig en hel del snygga grejer under mars men dom här tre sakerna är på min top 3 lista: svarta jeans från dr denim, så sjuuukt sköna och sitter riktigt bra. min snygga klocka från ur&penn som det dessutom var 50% rabatt på och så den svarta spets peplumtoppen från bikbok.
elle

klockan va jätte snygg! :)

Nelly

Riktigt fina inköp! :D

Rebecca

Sv: hihi joo javet ;)

S I L V E R S T J E R N A

Sv; Ja visst är dom! :)

Julia

jätte fina kläder! :)

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

Super fina saker, men klockan var skiit snygg!

sv: hih,ja :D
kramis♥

Linnéa

3 riktigt snygga inköp måste jag säga <3

F E L I C I A

alla tre sakerna var riktigt snygga! Älskar klockan!

linah

ååå, klockan!<3

snie.blogg.se

fint allt! =)

anna

bra köp alla tre!

Emelie

Gillar verkligen toppen! Sjukt söt! skulle vilja ha en vit till sommarn eller någon liknande topp!:)
Sv. åh tack, roligt att höra, det är mina favorit skor faktiskt!!:) Sjukt sköna är dom även fast dom har så hög klack!:)

Jennie

Fina kläder!^^

Sv: Aa det är jättekul! :D Fast det är inte min klänning, jag har designat och syr den åt min kompis som tar studenten i år!^^

J O Y ▲

sv: Haha åh, det är ju nästintill omöjligt att vara seriös på bild!
Och speciellt om andra tar bilder på en, då kan jag inte vara seriös haha!

Lina

Super fin blogg! :) KRAM

Jessica

Åh jag vill också ha såna jeans! :)

liborius

klockan är riktigt fin:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Bra och fina köp:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: