slide show

mellis/kvällsmat tips

 
Jag testade hallonkesella igår och blev helt fast. det blev riktigt gott tillsammans med havregryn och så kan man såklart ha i lite hallon&blåbär också, så gott!
liborius

bra tips:D

Linnéa

Låter riktigt riktigt gott :)

Ja, jag tror att mitt hemmastickade linne kan bli snyggt <3

emeliee

Sv.Ja jag såg det idag, riktigt smidigt att locka med plattång faktiskt, bara man har rätta snitsen på det!!:) jaaa jag prova som sagt det idag, och gud vad fint det vart!!:) kramis

Clara

Tack fina du!

Jessica

ser gott ut, nu blev jag hungrig haha :D

sv, ja okej, jag får väl köpa en sån då :D

snie.blogg.se

gott =)

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

låter väldigt gott,kanske ska testa de :D

sv: hihi,åh tack :D Ja visst gör de :D
kramis♥

Lotta

Sv: Jaa, det var jätteskönt att starta dagen med träning faktiskt :) Vad hittar du på för skoj idag då?? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: