slide show

lucy shorts @gina tricot

 
Hittade precis ett par fina shorts på ginas sida, jag vill verkligen ha ett par virkade och eftersom att dom jag har spanat in på h&m inte finns i min storlek så kanske jag får satsa på dom här istället. vad tycker ni?
Linnéa

Provade dom shortsen idag - sååååå fina <3

Sara - Hold on be strong

snyggt!!
sv: åh visst :D
kram

snie.blogg.se

fina. stor o klämde på ett par på H&M igår..man blir så sugen ;)

åker till Lissabon i slutet av augusti en weekend! :)

liborius

fina!

Natalie Salazar

älskar sånna måste ha! ;D

anna

dom shortsen kommer va snygga i sommar sen :D

sara

Söta!

F R I D A - M A R I A

Riktigt söta! Så snygga nu i vår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: