slide show

löshår

 
 
 
Kom på att jag har glömt att visa upp mitt löshår som jag fick hem för några dagar sen..jag har bokat en tid till frisören om 2 veckor så då ska min ombre bort och istället ska jag ha en ljus/mellanbrun färg, lite som josefine G i top model. bilderna ger inte riktigt färgen rättvisa men det ska bli kul med en förändring även om jag verkligen gillar min ombre.
Emelie

Det kommer nog se grymt snyggt ut! Då får visa hur det blev sen!!

Sv. Ja men visst, det har varit typ vår dröm sen vi var små haha så nu ska vi uppfylla den också!:) kramis

Linnéa

Spännande med förändring :)

Ja, mina nya möbler är supersköna att använda och det är rena bastuvärmen där dom står :D

Anonym

Hej! SUPERFIN BLOGG, man får verkligen mycket inspiration. Men nu undrar jag om du kunde kolla min blogg, du skulle göra min dag om du kommenterade nåt som jag kan förbättra på min blogg, så den blir mer intressant.
Tack i förhand / Maja, http://dancestyle.blogg.se

Malin

Coolt!
Sv; Tack! :)

J O Y ▲

Sjukt fin färg!

sv: Hihi visst är dom :D

En flicka som är stark

Snyggt :)

Sarah

Kul o fixa håret :)

Elisa

Det lät snyggt!:)

SVAR: Tusen tack:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: