slide show

IKEA

 
Jag har blivit lite av ett inredningsfreak känns det som, har varit inne på ikea rätt ofta nu och tittat på olika saker som jag vill ha i min framtida lägenhet. på bilden kan ni se det som jag nästan bara måste ha:
 
1. en stor förvaringshylla. man kan dekorera riktigt snyggt med t.ex ett par högklackade skor i en hylla, smyckesträd, ett par böcker, filmer, foton osv.
2. en snygg lampa haha.
3. min drömgarderob (förutom en walk-in-closet då)
4. klädhängare som är perfekt för mig då jag älskar att visa upp mina kläder.
5. new york tavla. har en nästan likadan bild som är tagen från samma ställe så jag skulle ju kunna göra en egen också.
sara

har lampan här hemma och den är verkligen super fin och till ett fyndpris dessutom! :)

Linnéa

Det finns inget roligare än att planera inför en lägenhet :) Jättekul för mig i vintras när jag flyttade från en 1:a till en 2:a och köpte massa nytt, säng, köksmöbler o massa annat <3

Jessica

ooh nr 3 vill jag haa! :) <3

sv, aa. Händer till helgen då? :)

Madeleine Jonsson

haha då är vi två, helt beroende för tillfället :p

Kajsa Johansson

En snygg och smart förvaringshylla är alltid bra att ha! :)

anna

ja de hoppas ja med :)!

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

Håller med dig,sjukt snygga saker :D
Otroligt kul att inreda tycker ja :D

sv: Ja verkligen :D
kramis♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: