slide show

hemklickat

 
 
Jag kunde inte låta bli att klicka hem klänningen som jag bloggade om hehe..hittade ett par ursnygga kilklackar också som jag tror skulle passa bra till klänningen så nu är det påväg hem till mig, wihoo!
aliengirl- art is my life

Sådana liknande klackaskor har jag haft! :)

Anonym

fin blogg :)

♫♪ sandra

snyggt!

Josephine

Sv; hihi, aa det är det verkligen! :D

sara

Super snygga saker!

anna

ja då är vi två :D! å känns gött ¨å unna sig något sådant när man har jobbat å slitit :P

Lotta

Sv: Jaa, det var jättemysigt :) Och guud så fin klänning! Älskar ryggen =)

liborius

åh vad kul med nytt:D själv ska jag hålla i mina pengar när dte kommer till shopping ^^

Nelly

Tjusigt! :D

Ida

Så snyggt både klänningen och klackarna, och särskilt tillsammans!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: