slide show

favorites @vero moda

 
 
Eftersom jag praktiserar på vero moda har jag ganska stor koll på vad det finns inne i butiken och vad som är nytt. här kan ni se några av mina favvisar, shortsen tycker jag är lite fulsnygga men tror att dom kan bli snygga tillsammans med ett svart eller vitt linne lite slarvigt instoppat och ett par converse. jeansjackan köpte jag häromdagen och nu väntar jag bara på att det ska bli lite varmare ute och så fort det blir det ska jag inviga den.

Oh gillar verkligen den enaxlade toppen/klänningen :)

SV: Tackar! :)

Linnéa

Såååå snyggt :)

Tackar ska ha det sååå bra, blir en vecka ja, men kanske ett återbesök sen :)

Josefine Anerland

SV: Ja det var det verkligen!

anna

okej :)

ne ja ska snart ge mig iväg te jobbet

sara

Snygga saker!

Fani

massa snyggt ju! speciellt jeansjackan och den svarta toppen med volang nertill gillade jag :)

Sara - Hold on be strong

SNYGGT!!
sv: åh visst :D
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: