slide show

day 5 - favorite sport

 
 
Okej skratta inte nu men jag har ingen riktig favoritsport, jag tränar ju men bara PW's och springturer men går inte på nån sport så jag får väl säga att shopping är min favoritsport? haha. by the way, om ni åker till new york och är shoppingsugna får ni inte missa forever 21 på times square, 5 (tror jag det är) våningar fulla med kläder, smycken, skönhetsgrejer och skor, rena paradiset för alla oss som älskar att shoppa!
sara

Jösses vad stort med fem våningar, när jag var i miami så hade dom tre våningar och det tyckte jag var riktigt stort! :P

Sara

Fin blogg! Kika gärna in på min :)

F E L I C I A

åh häftigt :O Jag vill åka till New York! :)

Olivia Magnusson

Haha, det där gjorde min dag!! Innan jag läste vad du hade skrivit jag bara "Va har forever 21 ett gym???!!" haha, men absolut..shopping är ju ett slags sport de med ;)

sv: åh tack :D
kramis♥

M A T I L D A ♥

sv. super härligt! :)
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: