slide show

day 17 - my favorite blog

 
 
Jag läser inte så himla mycket bloggar längre men kenzas blogg har jag läst i några år nu och jag tycker att den är den bästa i hela bloggvärlden, hennes garderob är ju to die for och hon verkar vara en så himla schysst och skön tjej! vilken är eran favoritblogg?

Jag vet inte om jag har nån favoritblogg faktiskt..

SV: Visst är han ^^,

snie.blogg.se

jag har nog ingen favorit direkt men man har ju några man alltid kikar inom :) hennes garderob tar jag gärna över oxå ;)

Åh hon har sån fin blogg och galet snygg är hon :D

sv: Åh tack :D
kramis♥

Elin

Tack:) Allt bra?

sara

Läser mängder av bloggar så det är supersvårt att säga en favorit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: