slide show

day 10 - favorite band

 
 
Mina maffians är ju helt klart mitt favoritband, det är iförsig det enda bandet som jag verkligen lyssnar på så det finns inte så mycket att välja mellan egentligen. jag tycker att det är så himla synd att dom inte gör låtar tillsammans längre, vet att dom kan göra grymma remixer själva också men jag gillade dom bäst när dom var swedish house mafia.
anna

de tycker ja du ska göra för man kan få jätte snygga bilder :)

Celine

- Haha jag vet det är jätteroligt när man har tråkigt ;)

Linnéa

Väldigt bra band & skiva du valde där du <3

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

Åh jag älskar SHM,såå synd att de splittrades..

sv: hihi,tack :D
kramisSSS

Lotta

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir :) Är allt bra med dig idag?? =) Kram!

snie.blogg.se

Tycker oxå de e bra:)

anna

åh, älskade SHM!

Amanda

Nice!

F E L I C I A

skivomslaget var häftigt :)

Jennie

Tack! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: