slide show

4 mobilbilder från idag

 
 
 
Jag på tåget // är det bara jag som fortfarande inte tröttnat på greyhound? älskar den låten. // gjorde lite streck och prickar på mina gelénaglar // mys med tända ljus framför 'tonårsbossen' som hade premiär ikväll, så roligt program haha.
marina

sv. Tack så mycket. :)

J O Y ▲

sv: Jadå det är alltid kul med ny design :D

snie.blogg.se

en del låtar kan man spela om o om igen!

Linnéa

Åh, gillar bilderna :)

Filippa & Talia

- tack så mkt!
Hoppas du får en bra dag!

Emelie

allt bra med dig? :)

Jessica

supersnygga naglar!

emelie andersson

sv: tack :)
och jättefina naglar verkligen, och studentklänningen nedanför :)

MADDISENJ

Ja min döskallesjal från gina köpte jag för säkert 2-3 år sedan där så den finns inte på gina just nu. men har sett look-a-likes på massa olika butiker

Har du gjort dina naglar själv?

Q.

Snygga naglar!

liborius

fina du!

Fani

vilka fina naglar :) och greyhound kommer ju alltid va en utav de absolut grymmaste låtarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: