slide show

130426

 
 
Bilderna är från förut men jag har i princip sett ut precis såhär idag, hade ett annat halsband och slängde på en tjockare tröja under skinnjackan istället. har haft det skriftliga nationella provet i svenska B idag, det gick varken dåligt eller bra så det kommer nog inte bli nån större skillnad i mitt betyg sen. efter det blev det lunch på stan med en vän, lite shopping och sen iväg till ikea för att kolla på lite saker till mitt rum.
Karin Lygnersjö

Sv: Hihi ja det går nästan inte att göra annat :D
Har du några roliga planer i helgen?
Kram

Olivia Magnusson

Lika fint som vanligt, måste bara säga att du klär dig otroligt snyggt men ändå liksom enkelt! Kommenterar typ alltid på dina outfitsbilder för det alltid är så fräscht och snyggt!!

sv: taack :D
kramis♥

- hihi ja visst är min lilla fis söt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: