slide show

130423

 
 
Såhär har jag sett ut idag på praktiken, enkelt, snyggt och bekvämt som det ska vara! tröjan är från vero moda (köpte den i höstas tror jag så den finns inte kvar) och jeansen är från dr denim..älskar verkligen dom för dom sitter snyggt och är superbekväma.
 
ikväll ska jag plugga och nu ska jag verkligen göra det också, har muntligt nationellt prov i svenska imorgon och har fortfarande inte skrivit klart mitt tal som ska vara ca 5 minuter långt..känns ju som att jag aldrig kommer få ihop det men det löser sig väl. såå det är det jag kommer göra hela kvällen, ska försöka slänga in nåt roligt inlägg här också.
Josefine Anerland

Riktigt snyggt!

Sara - Hold on be strong

Snyggt!!

Linnéa

Ja, hon är sjukt grym :)

Superfin outfit <3

anna

gör de :)

händer ikväll då?

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

Snyggt och fräscht!

sv: hihi,tack :D
kramis♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: