slide show

130420

Ska till min syster över helgen så sitter och väntar på tåget just nu, innan vi åker till henne ska jag och mamma ta en liten runda på stan också. Är hemma imorgon vid 2-3 tiden men tidsinställer nåt inlägg och så kanske jag kan slänga upp nåt inlägg när jag är där också!
 
Emilia

Svar: härligt! Jag mår bra, är bara lite sjuk fortfarande :/ ska du hitta på något kul idag då?

Celine

- Haha tack så mycket! :D

WhoIsThis

fiiiiiiinis

annaananna

åh tackar :)

va roligt å träffa sin syster :D

liborius

åh mysigt:)

M A T I L D A ♥

sv. visst är dom snygga! :D
KRAM

Louise

sv: tack så mycket!

Kajsa Johansson

hoppas att du får det så trevligt :)

Elaine

Sv: Ja verkligen!
Fint halsband och hår :)

julia

Så fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: