slide show

130409

Har sovmorgon idag och börjar inte förrän halv 1 så det var ju skönt att få sova lite längre. nu sitter jag dock på tåget påväg till skolan och tänkte fördriva tiden med att plugga lite..projektarbetet ska vara inne på fredag men jag har fortfarande hela jävla rapporten att skriva klart..så typiskt mig att alltid skriva klart skolarbeten i sista minuten hehe.
 
hade inte så roliga bilder att visa upp så det får bli en randombild på mina naglar..snart dags att göra nya gele/akrylnaglar.
Linnea

Nä fy Fabian för att inte kunna sova :/, jobbigt!

Snygga naglar :)

aamelasmoa.blogg.se

SV: ja då:)
oh vad kul!

MADDISENJ

Åh tack sötis :) Hoppas du har en fin dag!

Josephine

Sv, Aa, dom är verkigen snygga :)

Hej! söt blogg :) vill du göra ett bloglovinbyte med mig? kram!

Kajsa Johansson

häftiga naglar :)

SOFIA ღ

sv: Åh, tack :)
Snyggt, kram!

Emelie

Sv. Visst är den! min favorit jakca just nu, och kommer nog vara den här våren haha!:)
okej,den såg riktigt skön ut!!:)

F E L I C I A

oj gud så snygga!

Sara - Hold on be strong

Snyggt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: