slide show

130404

Har varit inne i stan en snabbis idag, hittade dock inte nåt mer än ett par hörlurar. men när jag kom hem hade jag ett paket som väntade med min studentklänning i, wiiieee! den är så himla snygg och nu längtar jag ju ännu mer till 7e juni. visar hur den ser ut sen!
 
 
 
dagens. så himla skönt att kunna ha på sig skinnjackan nu! hoppas jag kan börja använda min army-väst snart också.
 
F E L I C I A

vilket stort täcke du har!!! :o

Linnéa

Snygg outfit <3

Åh, vad spännande med studentklänningen :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

- Tack så mycket vännen:)

Erika

Himla kul med studentklänning, ska bli kul och se :)

SV: Tack så mycket! :)

Emelie

gud vilken snygg skinnjacka! allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: