slide show

på min önskelista

 
Stor, mysig mörkröd stickad tröja, svart skinnväst (gärna en med lite nitar och andra detaljer) och en massa snygga halsband.
Liza ▲

sv; ja verkligen! :D

åh vill också ha en mörkröd stickad tröja, sjukt snyggt och mysigt!

Sarah Persson

Vars kommer sakerna ifrån? :)

undefined

snygga grejer alltihop!

Evelina

Väldigt fint :) Jag gillar vinrött i höst!

emma

riktigt snygga saker! :D
sv. tack ska du ha :D

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack så mycket :)

Anna T - Nörd & Filmskapare

Bara snygga grejer ju :D vilken sjukt bra smak du har! Har köpt en fakeskinn jacka för hösten nu :D längar tills jag får den, ska lägga upp bilder på min blogg snart!

sv: Blev inte så jättebra xD haha eller joo första halvan blev bra men sen blev det konstigt så var svårt att klippa så att folk skulle fatta :) men skitkul hade vi och är ju svårt att få det bra på så lite tid!

Allt bra med dig annars?

ellen

Snyggt :D

♫♪ sandra T

fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: