slide show

knitwear

 
 
 
Stickade tröjor måste ju vara det bästa och mysigaste som finns på hösten så jag klickade runt lite på internet och hittade dessa. är fortfarande ute efter en vinröd som liknar den på bilden från chicy, hoppas att jag hittar en snart annars får jag väl beställa den istället för jag ska ha en!
 
Amanda '

- Tack så mycket!
Läckra tröjor!:)

Sofie

SV: Så lite så :D Nää jag har inte hunnit det än, ska göra det nästa gång jag målar naglarna! Förväntar mig väl inte sådär jättemycket med tanke på priset haha!

Anna T - Nörd & Filmskapare

Åh himla mysiga :D gillar nog den från JFR eller monki mest :D!

sv: Åh tack så jättemycket ^^ duktiga ida på adaras.se som gjort!
Allt bra med dig annars?

DIANA ÖSTERBERG

sv; ja :D

LINA | FOTOGRAFI OCH KREATIVITET

Har en liknande (chicy).
SV: Tusen tack <3

Clara Ringqvist

Så snygg den vita är! Är riktigt sugen på den!

Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

TAck snälla, kul att höra :)

Saga

Det finns en liknande den röda tröjan på hm! Som är supersnygg och jättegosig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: