slide show

got yourself a favorite ?

 
 
Alla naglar som jag målat nu under september. nån favorit?
Sophie

Så fina! 1, 3 & 8 :)
sv: åh vad härligt! tack :)

Carro

åhå, så många häftiga! gillar verkligen den längst uppe till höger och längst nere till höger!

Clara Ringqvist

Alla ser så härliga ut, men om jag skulle välja till mig själv så skulle det nog bli nr.8 som är den naturligaste!

Angelina

sv: haha jaa :P

linnea

gillar femman! :D

Annika

SV: tack :D


Min favorit är nr.7!

Astrid

Sv: tack så mycket:)

johanna

tack fina! och vad duktig du är på att lacka, diggar speciellt nr 2!

anna

alla är ju sjukt fina, men 2,3 och 5 kanske! ;)

Emma

Nr 2 och 4! :)

DIYS

jävlar va bra du r... impad!

nr näst sista :D

SV:Tack så mycket för att du gillade mina bilder! :D Jag blev väldigt glad för din kommentar! <3 Nu är det bara att öva som gäller, öva öva öva! :D

Evelina

1:an :)

ANGELICA.BLOGG.SE

6an är min favorit :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jättefina många av dem:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: