slide show

details@asos

 
Har typ aldrig (eller ja inte ofta iaf) klickat in asos.com men känner att jag borde fan göra det. finns ju hur mycket snyggt som helst där som t.ex det på bilden. skulle absolut inte tacka nej till bootsen längst ner då det är typ exakt såna som jag är ute efter.
 
Lotta

Italien är fint :) Nu har jag ju bara varit i trakterna kring Rom och Neapel, så jag skulle gärna vilja åka till norra Italien och till Sardinien som jag ev ska till med tjejerna efter våran examen :)

Ja, vi firade senaste nyåret på Miami Beach <3 underbart! Skulle gärna vara barfota i sanden på 12-slaget i år också men vi får som sagt se vad som händer :D

Malin Maria Johansson

*svar:* Åh tack :D Fast det är bara en cupcake står det ju i inlägget ^^

▲ Hedvig Gustafsson

Svar: Ja, visst är dom! :D

Eleonore

Åh det är ju så snyggt med såna boots, är själv sugen på ett par primeboots :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: