slide show

deep red

 
 
 
Målade mina naglar lite snabbt igårkväll för hade inte så mkt tid över till att göra en massa mönster så dom fick bli helfärgade med lite glitter över. bilderna ger glittret verkligen inte rättvisa eftersom att jag fotade när solen gått ner men har ett par andra bilder hääär om ni vill se hur den ser ut med en svart bas istället.
 
lacket heter shine of the times och kommer från luxeffects kollektionen.
 
Sara - Ensamstående mamma

Grymt nagellack!


Var med och tävla om en perfekt present eller julklapp till barn :)

http://dolphin.blogg.se/2012/september/vinn-en-personlig-sagobok.html

amanda

sv: tack!
fin färg :D

Stephanie Axelsson

Hejsan!
Jag har en liten tävling på min blogg. Vinsten är två fina rosa kannor i stengods! Det enda du behöver göra för att medverka är att gå in på min blogg och dela med dig av ditt bästa smoothie/juice recept! :)
Tävlinginlägget har du här: http://stephaniesmat.blogg.se/2012/september/tavling-tva-kannor-i-stengods.html#comment

Skynda innan tävlingen är slut ;) Ha en bra dag!
/Stephaniesmat

PS. snygga naglar ;)

Fanny - Mina val, mina problem.

Snygga!
sv; Tack så sjukt mke ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: