slide show

120920

Haft min första praktikdag för den här terminen idag, några veckor innan sommarlovet var jag på vero moda så jag bestämde mig för att fortsätta på samma ställe. får se om det blir en ny affär (eller kanske en salong? kan ju göra manikyrer och gelénaglar) eller om jag stannar nästa termin. hade en helt ok dag där iallafall, tiden gick sjukt fort! nu är jag hemma och ska snart hoppa in i duschen.
 
 
föruttttt
Madeleine - I always do it my way!♥

Var gärna med i Veckans Blogg som avslutas nu till helgen! :D
direktlänk: http://madelajnee.blogg.se/2012/september/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comment

Ha en härlig kväll! :D

Josefine

Jao den är härlig :D

LINNEA

sv; tacktack ! :D

karen

tack!

Josefine

Ställ gärna en fråga på frågestunden om du vill!:)
kram!!

-> SAAANDIS.BLOGG.SE <-

tack så mycket du! :)

Molly Boman

fin du är :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: